Get Adobe Flash player

NABÓR DO BIURA ZARZĄDU OKRĘGOWEGO PZŁ W KONINIE

PZŁ

POLSKI ZWIĄZEK ŁOWIECKI

Zarząd Okręgowy w Koninie

Ul. Nadbrzeżna 1,  62-500 KONIN,  tel./fax  63/ 242-96-37


POLSKI ZWIĄZEK ŁOWIECKI OGŁASZA NABÓR

DO BIURA ZARZĄDU OKRĘGOWEGO PZŁ W KONINIE

Miejsce pracy – Zarząd Okręgowy Polskiego Związku Łowieckiego w Koninie


Do zakresu pracy pracownika będzie należało:

  1. Sprawdzanie i  kontrola dokumentów kasowych i księgowych ZO PZŁ w Koninie
  2. Księgowanie, uzgadnianie i sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald ZO PZŁ w Koninie
  3. Prowadzenie ewidencji składek członkowskich od myśliwych i kół łowieckich z terenu ZO PZŁ w Koninie
  4. Sporządzanie list płac dla pracowników etatowych ZO PZŁ w Koninie
  5. Sporządzanie sprawozdań i kosztów, dochodów i bilansu rocznego oraz przygotowanie wszystkich wymaganych załączników ZO PZŁ w Koninie
  6. Przedstawianie wniosków i analiz przewodniczącemu - łowczemu okręgowemu ZO PZŁ w Koninie dotyczących planu wykonania kosztów i  dochodów
  7. Przygotowanie wniosków do umów o prace zlecone
  8. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji wpływającej i wychodzącej z biura ZO PZŁ w Koninie
  9. Obsługa spotkań służbowych Łowczego Okręgowego PZŁ w Koninie
  10. Załatwienie bieżących spraw biura Zarządu Okręgowego
  11. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i obiegu dokumentów w ZO PZŁ w Koninie
  12. Prowadzenie kontroli środków BHP dla pracowników, rejestr wydanych delegacji służbowych ZO PZŁ w Koninie
  13. Kompletowanie i wpisywanie do rejestru akt osobowych pism przeznaczonych do teczek akt osobowych poszczególnych pracowników ZO PZŁ w Koninie
  14. Prowadzenie list obecności pracowników ZO PZŁ w Koninie
  15. Prowadzenie rejestru myśliwych i stażystów z terenu ZO PZŁ w Koninie
  16. Praca w systemie „Łowiectwo w Polsce”
  17. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przewodniczącego - łowczego okręgowego ZO PZŁ w Koninie.

OD KANDYDATA OCZEKUJEMY:

  1. Wykształcenie minimum średnie
  2. Doświadczenie na stanowisku administracyjno-księgowym
  3. Znajomość obsługi komputera - pakiet Ms Office i Quatra
  4. Dobrej organizacji pracy, umiejętności współpracy i zaangażowania.

OFERUJEMY:

  1. Zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę
  2. Możliwość rozwoju zawodowego
  3. Pakiet socjalny

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV
  2. List motywacyjny

TERMIN NADSYŁANIA OFERT: do dnia 05 września 2021 r.

Komisja konkursowa przeprowadzi rozmowy tylko z wytypowanymi kandydatami.

Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych należy składać drogą elektroniczną  na adres mailowy

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dopiskiem rekrutacja.